<![CDATA[]]>

E-BOZP Systém

Komplexní řešení, jak řídit bezpečnost při práci, eliminovat rizika a dodržovat předepsané termíny, již od 990 Kč.


				<![CDATA[]]>

K čemu dokumentace BOZP a PO slouží? Nejsou to jen další „zbytečné papíry“?

Dokumentace pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci (BOZP) a požární ochranu (PO) určují zejména povinnosti, postupy pracovníků a vedoucích tak, aby byli podle předpisů chráněni před úrazy a vlivy pracovního prostředí.

Při jejich neexistenci za všechny mimořádné události zodpovídá vedoucí organizace (ředitel, jednatel) a to i z hlediska trestní odpovědnosti.

Vědeli jste že:

...Vedení dokumentů k bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO) je vyžadováno pro každou firmu?

Zejména těmito předpisy:

  • Zákon č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
  • NV 101/2005 Sb., o podrobnějších požadavcích na pracoviště a pracovní prostředí
  • NV 361/2007 Sb., kterým se stanoví podmínky ochrany zdraví při práci

Začínáte s podnikáním a nevíte jak na řízení bezpečnosti při práci? Anebo hledáte efektivnější řešení pro management bezpečnosti?

Webová aplikace Dokumentace BOZP poskytuje jedinečná hotová řešení podnikových dokumentů v oblasti BOZP a PO podle aktuální platné legislativy, narozdíl od jiných obsáhlých e-knih.

Díky vyhledávání dokumentů, podle klíčových slov je tento program jednoduchý a přehledný. Není nutná žádná složitá instalace systému. Stačí jen internetové připojení a dokumentace jsou připraveny k okamžitému použití již od 990 kč.

  • Dodržování & Provoz

  • Dokumenty pro školení

  • Audity & Inspekce

  • Řízení bezpečnosti & Incidentů

  • Legislativa

Dokumentace BOZP jsou zpracovány tak, aby skutečně sloužily k prevenci vzniku pracovních úrazů a k ochraně bezpečnosti řídících pracovníků.

V našem programu najdete všechny dokumenty pohromadě a vždy podle aktuálních znění. Provozní bezpečnostní předpisy, bezpečnostní pokyny, osnovy školení, předepsané záznamy o kontrolách, lékařských prohlídkách a mnohem více.

Více než
Dokumentů v jediné aplikaci

Více než 2000 profesionálně zpracovaných dokumentů  pro všechny základní obory činností ve firmách i institucích. Vše odborně zpracováno a ověřeno 20-ti letou praxí.

  • Vhodný pro:

    • začínající podnikatelé

    • osoby řídící malé firmy pod 25 zaměstnanců

    • specialisty poskytující služby BOZP a PO pro větší podniky nad 25 zaměstnanců

Jedna hlava vám k zapamatování všech termínů nestačí? Chcete mít v dokumentech pořádek?

Součástí E-BOZP systému je i program Organizer BOZP, se kterým už nemusíte křečovitě hlídat termíny kontrol, nebo revizí. Organizer automaticky hlídá všechny lhůty za vás. 

Díky možnosti vložení naskenovaných nových dokumentů, budete mít všechny spisy pohromadě v online verzi, s možností jejich tisku.


				<![CDATA[]]>

Zefektívnite svou práci

Spřehledněte své dokumenty a mějte všechny  zákony v malíčku.  Vypracované komentáře v systému vás sami upozorní na to, co je podle nových předpisů nutné provést.


				<![CDATA[]]>

Ušetřite čas i peníze

Už se nemusíte protloukat složitými, ťežko dohledatelnými zákony. S našim programem to zvládnete i bez drahých specialistů, kterým by jste zaplatili 10ti násobek.

 


				<![CDATA[]]>

Neprošvihnete žádnou lhůtu

Organizér za vás pohlídá všechny termíny. Včas upozorní na blížící se lhůtu ve vyskakovacím okénku. Poté automaticky pošle notifikaci prostřednictvím emailu.


				<![CDATA[]]>

Začínáte podnikat? Nemáte žádnou zkušenost s řízením bezpečnosti práce? Nevadí, součástí E-BOZP systému je i elektronický Průvodce BOZP a PO, který Vás provede základními znalostmi a potřebnými dokumenty rychle a efektivně.

Bonus zdarma

Školící film BOZP a PO + Záznamník bezpečnosti práce


				<![CDATA[]]>
Jak řekl Moliére; "Náhoda za nic neručí." Zefektivněte proto řízení bezpečnosti a snižte rizika na svém pracovišti.

Uživatelsky přátelská online aplikace Dokumentace BOZP a PO nabízí komplexně vyhotovené dokumenty, aktualizovaná znění zákonů a vyhlášek pro:

  • Firmy (i s více pobočkami)
  • Instituce v oblasti školství
  • Instituce v oblasti zdravotnictví
  • Ostatní veřejné a soukromé instituce

Práce v programu je zcela jednoduchá. Vypracované dokumenty v textovém formátu doplníte údaji o firmě a odpovědné osobě za dodržování uvedených pokynů a povinností. Případně doplníte Vaše pokyny z praxe. Všechny dokumenty lze připravit k tisku během chvilky.

 

  • Součástí programu jsou také:

    • Pravidelné čtvrtletní aktualizace změn předpisů v plném znění
    • Přehled novinek
    • Poradna pro řešení problémů
    • Doporučení
    • Zajímavosti
    • Výrobky pro BOZP a PO

Komplexní

Aplikace obsahuje dokumentace k bezpečnosti práce ze všech oblastí řízení podniků a institucí.

Instantní

Dokumenty jsou připraveny k okamžitému použití. Žádné dlouhé vypracovávání a přepisování.

Praktická

Narozdíl od množství teoretických informací jiných produktů, jsou dokumentace plné praktických rad, tipů a návodů.

Intuitivní

Díky snadné navigaci v programu najdete vše potřebné během chvíle a ušetříte čas i svoje nervy.

Komentovaná

Nevíte si rady se složitým předpisem? Nevadí! Součástí programu jsou i komentáře, které vám poradí jak splnit daný předpis.

Online

Aplikace je snadno dostupná i pro více uživatelů. Stačí jen internetové připojení.


				<![CDATA[]]>

Zvládat plnění všech termínů, školení a kontrol je mnohdy těžký oříšek i pro trénované mozky. Jejich zapomenutí se nevyplácí.

Proto jsme pro Vás vytvořili doplňkový program Organizer BOZP a PO, který vám automaticky pohlídá veškeré termíny, které je nutné v oblasti BOZP a PO splnit a to i ve firmách s více pobočkami. Nastávající lhůty včas oznámí Vám, nebo jiným příslušným zodpovědným pracovníkům, aby Vám již nic neuniklo.

  • Kontroly BOZP

  • Kontroly PO

  • Lekářske prohlídky

  • Revize BOZP

  • Školení BOZP a PO

  • Školství

  • Údržba

  • Vlastní termíny

Vyhledáte

Vyhledáte lhůty podle typu a atributů pracoviště.

najdete
37vyberete

Vyberete

Vyberete, které lhůty má Organizer hlídat.

Pohlídá

Organizer Vám nabídne správný čas lhůty.

38hlida
39upozorni

Upozorní

Organizer Vás automaticky upozorní na nadcházejíci lhůtu.

Doručí

Dokumenty Vám budou v předstihu nabídnuty ke splnění.

doda_dokumenty

Přidejte se k nám!

Také tyto firmy používají E-BOZP systém ke řízení své bezpečnosti:


				<![CDATA[]]>

				<![CDATA[]]>

				<![CDATA[]]>

				<![CDATA[]]>

				<![CDATA[]]>

				<![CDATA[]]>

				<![CDATA[]]>

A co si o nás myslí?

Tomáš Kadlec, Plzeň

Bezpečnostní a požární technik

Nedávno jsem u Vaší firmy zakoupil produkt Organizer od kterého jsem si sliboval zjednodušení mojí práce externího bezpečnostního a požárního technika. A skutečně jsem se nemýlil. Byla to vynikající volba a s produktem jsem nadmíru spokojen. Při mých návštěvách firem bylo pro mne obrovskou zátěží neustále sledovat ve všech mých 40 svěřených firmách různé termíny školení, kontrol, revizí atd. S Vaším Organizerem je to o mnoho snažší a mohu se plně věnovat spíše kontrolní činnosti provozů, vytváření lepší interní dokumentace a školící činnosti. 

Již nemám neustálou obavu, že někde něco propadá. Ukládám si tam i mimopracovní povinnosti soukromého charakteru, takže mi odpadá i starost o sledování těchto soukromých povinností. Tento program jsem začal doporučovat všem svým kolegům z oboru a to i revizním technikům. Ještě jednou mnohokrát děkuji a přeji celému Vašemu kolektivu hodně úspěchů ve Vaší záslužné činnosti o rozvoj bezpečnosti práce a požární ochrany. 

Registrace k odběru článků, novinek a speciálních nabídek