Vítejte na portálu firmy Traiva
TRAIVA s.r.o. - Určujeme směr k bezpečnosti ...  Služby BOZP a PO, bezpečnostní tabulky a výrobky pro bezpečnost

Organizer BOZP a PO

Organizer BOZP a PO



Organizer BOZP a PO je síťová online aplikace, která automaticky a spolehlivě hlídá termíny kontrol, revizí, školení - všech povinností BOZP a PO. Pomocí programu lze efektivně řídit celou oblast BOZP a PO i ve firmách s mnoha závody a dislokovanými pracovišti.

Dovolujeme si Vám představit novou online verzi programu Organizer BOZP a PO. Nová koncepce vychází z původní aplikace, kterou si oblíbily stovky uživatelů. Navíc jsme přidali mnoho vyplepšení, které zefektivní Vaší práci.

Organizer BOZP a PO je take účinným nástrojem pro firmy dodávající služby BOZP a PO, neboť umožňuje rozdělení úkolů a jejich kontrolu na dálku. Žádný termín tak nemůže zůstat zapomenutý. Termíny nařízené předpisy BOZP a PO jsou předprogramovány. Stačí si jen vybrat z tabulky lhůt a doplnit datum posledního provedení. Ke každé lhůtě navíc nabídne vypracovaný, vždy aktualní, potřebný dokument z naší profesionálně vypracované Online Dokumentace.


Co Organizer BOZP a PO umí?

automaticky sleduje lhůty kontrol, revizí, školení, zdravotních prohlídek a dalších termínů
obsahuje více než 600 předprogramovaných lhůt BOZP a PO s dokumenty
upozornění na lhůtu obsahuje vyhotovené potřebné dokumenty ke lhůtě (presenční listiny, záznamy o kontrole, apod.)
lze vést odděleně libovolný počet firem nebo provozů a tím se stává také vhodným nástrojem pro firmy dodávající služby BOZP
možnost vložení a sledování vlastních lhůt (např. schůzky, vlastní upomínky)
umožňuje práci libovolného počtu uživatelů s řízením a kontrolou administrátorem
umožňuje hlídání jakýchkoli jiných termínů a jejich kontrolu – efektivní řízení všech opakujících se úkolů
popisy úkolů, dokumenty z kontrol mohou být vloženy ke lhůtám a taktu přehledně archivovány
upozornění na lhůty pomocí emailu, nebo klienta (pouze OS Windows) při startu počítače
vždy aktuální dokumenty bozp a po
3 stupně uživatelských oprávnění

pracovat s programem lze kdekoliv na světě, stačí Vám jen počítač a internetové připojení

a mnoho dalšího ...


Vyzkoušet plnou verzi zdarma


Systémové požadavky:
Operační systém Windows: XP, Vista, Win7 (podporovány jsou 32 i 64 bitové verze), internetové připojení, internetový prohlížeč.
U ostatních OS nelze pouze využít klienta k upozornění na lhůty, pouze email.

Organizer BOZP a PO
včetně aktualizací na 1 rok

Organizer BOZP
990

Koupit

Vyzkoušet zdarma


Kompletní systém e-BOZP
Dokumentace, Organizer a Průvodce BOZP a PO ve výhodnějším kompletu

Kompletní systém e-BOZP
3440

Podrobnosti
Časté otázky
a odpovědi
Přehrát
videoprezentaci
Vyzkoušet plnou verzi
na 60 dní zdarma
Objednat plnou verzi
Organizer BOZP a PO

Časté otázky a odpovědi

Můžu používat Organizer na počítači kde nemám internet?
Ne, Naše programy fungují na jakémkoli pc nezávisle na operačním systému i výbavě, i na mobilním telefonu typu Android nebo Windows Mobile.
Pro Organizer BOZP a PO je nutné připojení k internetu, neboť se jedná o síťovou verzi.

Dokážu používat programy i když nejsem odborníkem?
Zcela jistě. Během 10 let vývoje programů jsme je upravovali tak, aby jejich použití bylo zcela srozumitelné komukoliv.

Zaplatil(a) jsem a přesto se nemůžu do Organizeru přihlásit, v čem je problém?
Bankovní převod trvá obvykle 2-3 pracovní dny. Po přijetí platby je Váš účet automaticky aktivován.

Chtěl(a) bych si Organizer zakoupit (prodloužit) na další období, jak na to?
Cca 14-10 dní před koncem platnosti Vaší licence zasíláme automaticky fakturu na prodloužení do dalšího období.
Pokud platnost Vaší licence končí během 30, 20, 14 a 7 dnů, budete upozorněni emailem s možností prodloužení Vaší licence.

Změnili jsme fakturační údaje (firmu, IČO), co mám udělat?
Napište nám původní a nové údaje, Váš přístup bude převeden.

Je možné přikoupit další licence (uživatelé) ?
Ano, avšak jejich platnost bude pouze do data expirace prvotní (hlavní) licence. Pokud máte o dodatečnou licenci zájem, kontaktujte nás.



Organizer Video


Objednávka Organizer BOZP a PO

Přístup k Organizeru na 1 rok, včetně aktualizací


Počet licencí *
1-5 licencí = stejná cena
Název Firmy   Jméno a příjmení *
IČO   Ulice a číslo popisné *
DIČ   Město *
      PSČ *
Kontaktní email *   Telefonní kontakt *

Poznámka k objednávce



Pokud je dodací adresa jiná než fakturační, vepište ji prosím do poznámky. Všechny ceny jsou uvedeny bez 21% DPH. Údaje označené * jsou povinné.



Co bude následovat?
Po odeslání objednávky Vám bude na email zaslána faktura, po jejíž uhrazení bude Vás přístup do Organizeru automaticky aktivován.




Koupi programu nic neriskujete!

Aplikace Organizer BOZP a PO je zdarma, platíte pouze aktualizace (přístup) na 1 rok. Velké aktualizace jsou vždy 4x ročně, malé aktualizace průběžně.
Licence pro 1-5 uživatelů stojí 990 Kč (bez DPH), každá další licence 100 Kč (bez DPH). Další aktualizace na 1 rok jen 590 Kč.

Navíc, do 30 dnů od data koupě, můžete svou licenci zrušit a my Vám vrátíme celou částku - i bez udání důvodu. Vaše spokojenost je naším cílem!





Zkušenosti uživatelů
Uvádíme jen jednu z mnoha podobných reakcí uživatelů na produkt:

Nedávno jsem u Vaší firmy zakoupil produkt Organizer od kterého jsem si sliboval zjednodušení mojí práce externího bezpečnostního a požárního technika. A skutečně jsem se nemýlil. Byla to vynikající volba a s produktem jsem nadmíru spokojen. Při mých návštěvách firem bylo pro mne obrovskou zátěží neustále sledovat ve všech mých 40 svěřených firmách různé termíny školení, kontrol, revizí atd. S Vaším Organizerem je to o mnoho snažší a mohu se plně věnovat spíše kontrolní činnosti provozů, vytváření lepší interní dokumentace a školící činnosti.

Již nemám neustálou obavu, že někde něco propadá. Ukládám si tam i mimopracovní povinnosti soukromého charakteru, takže mi odpadá i starost o sledování těchto soukromých povinností. Tento program jsem začal doporučovat všem svým kolegům z oboru a to i revizním technikům. Ještě jednou mnohokrát děkuji a přeji celému Vašemu kolektivu hodně úspěchů ve Vaší záslužné činnosti o rozvoj bezpečnosti práce a požární ochrany.

S pozdravem, Tomáš Kadlec, Plzeň



Další software:

Dokumentace BOZP a PO
Organizer BOZP a PO
Kompletní systém e-BOZP
Infocentrum BOZP

Reklamační protokol


Další produkty:

Bezpečnostní tabulky
Hasicí přístroje
Lékárničky
Bezpečnostní pásky

Obchodní podmínky


Další weby:

e-SafetyShop.eu
Bezpečnostní tabulky Shop
e-BOZP
Seznam revizních techniků


Zavolejte nám

TRAIVA s.r.o., Pohraniční 104, 703 00 Ostrava

Tel.: (+420) 596 123 556, 604 266 813, 739 633 471
Email: info@traiva.cz, admin@traiva.cz

Copyright 2009 - 2017 TRAIVA s.r.o. Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.